SÖÖÖNDAY!

Söndag igen, vart tar dagarna vägen?
Dom bara rusar förbi...

Idag har jag inte gjort så mycket, tog sen sovmorgon till halv 11 men låg nog i sängen till halv 12.
Hoppade in i duschen och det var underbart skönt, man vaknade till lixom.
Helgen har det inte hänt något speciellt alls för min del.
Har bara softat och tagit det lungt då jag fortfarande är sjuk.!

Jag var ju nyss sjuk? Men tydligen åkte man på yttligare en dos med förkylning.
Vilket inte har varit roligt alls! Så less.. fy!

Ifredags åkte jag iaf till Birsta med min syster Maria, vi hade bestämt länge att åka, och trots att det regnade så begav vi oss dit. Var där drygt 2 timmar det var inte så mkt folk där trots lönedag. haha. AJA!
Fick med mig ett par nya jeans leggings som är svarta, en mascara, en puder, dusch creme och body lotion.

Min karl spenderade helgen i Umeå, där hans kusin förlovade sig :) Så min karl skulle sjunga en massa, jag hoppas hans röst höll då han haft ont i halsen en massa i veckan. Har inte pratat med han ännu och han har inget batteri i sin mobil heller så jag kan inte ringa heller. =/ Saknar han det gör jag. OHJA! MEN får ju träffa han imorgon, då ska jag pussa och krama han en massa mycket! :)

Vad kvällen har att erbjuda återstår att se, men förmodlingen ingenting som resten av dagen. HAHA Vilket underbart liv jag har. NOT.

Mina tankar kring ett eget boende blir mer och mer frestande och jag känner att jag verkligen vill ha ett eget place så jag kan få stå på egna ben och ta hand om mig själv.. Så imorgon ska jag nog ringa och på skynda det hela och hoppas på ett positivt svar.. ^^

Ha en trevlig kväll och jag hoppas eran helg har varit mkt trevligare än min!
På återseende
/madelene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0