SKITHELG!

Snacka om att denna helg har varit rena rama skit helgen!!!!!

ALLT har gått åt helvete, precis allt..

Älskling ringde mig igårkväll en snabbis, blev så otroligt glad när han ringde mig även om samtalet vart kort.
Men han fick mig på bättre humör, det får han alltid. Mitt hjärta så otroligt tacksam att jag har honom vid min sida!
Önskar dock att han va hemma. Skulle behöva ha han här just nu. MEN han kommer hem idag/natt? Så det känns bra iaf.


Idag är dagen ungefär densamma som igår. DÅLIG! Så jag har inte gjort något annat än att legat i sängen o kollat på en massa film. Vill få tiden att gå fortare.
Skulle egentligen åkt till syrran idag för att rymma hemifrån samt umgås med henne och hennes pojkvän. Men nej, det blev inte av för att hon ville vara ensam. Hon tycker att det alltid är en massa folk som är där. Jag har inte varit där på en evigheter så jag hade sett fram emot detta. Men nej. Jag får göra annat. Vilket lär bli att fortsätta att ligga i sängen o glo på ännu mera film. Tänkte inte ens gå utanför dörren idag. Min rullgardin är nerdragen fortfarande så det är mörkt o skönt i rummet. Nej usch, denhär helgen vill jag aldrig mer uppleva!

Åt helvete med allt

ADJÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0