MMONDAY!

Måndag är kommen, en ny vecka med nya tag. Bra tag hoppas jag?

har nu till morgonen blivit väckt av fanskapen som håller på att gräver här i områet. dom borrar i marken. Blev väckt redan klockan sju, men lyckades somna ifrån skiten till halv 9 då jag ringde de där viktiga samtalet.

Jag hoppas verkligen dom hjälper mig. Dom måste ju göra det.?!


Jag ringde älskling igår som fortfarande befann sig i Norge då jag ringde, dom va och bowlade. Jag kände att jag va tvungen o ringa och höra hans röst. Saknar han det gör jag. Och jag vet inte om dom åkte hem inatt eller om dom kör hem idag. Jag hoppas såklart att dom åkte hem inatt. hehe... Men men. ska ringa senare och kolla.

idag har jag lite ärenden att uträtta, ska bla till lernia och få en påksrift för aktivitetstöd. Sen ska jag till Telenor och prata om mitt mobila bredband som inte fungerar, den hittar inte själva usb modemet. Så antar att skiten fått sig en kortslutning lr så.. Har testat bredbandet på 3 olika datorer och det fungerar icke. Så man kan hoppas att dom är snälla och ger mig ett nytt modem :) Och att man inte ska behöva ringa kundtjänst om det hela. Tar ju evigheter innan dom skickar en ett nytt modem. Speciellt eftersom vi ska till huvudstaden snart igen. Och om vi ska bo hos farmor så skulle det vara bra med ett mobiltinternet så man kan plocka med sig lapen och roa sig med den.

Nu blir det en dusch!

På återseende
/madelene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0