JAG TALAR UT!

Imorse var ingen bra start på dagen alls.

Jag frågade min syster om jag fick låna en grej av henne. 
På engång fick man svaret NEJ.

Det roliga med detta är att jag ALLTID ska ställa upp för henne.
jag lånar ALLTID ut saker till henne om det är så kläder eller pengar.
Lånar ALLTID ut till henne, Men hon kan inte låna något tillbaka?
Så jag har bestämt mig för att sluta ställa upp för henne om inte hon kan ge respons tillbaka.
Tänker dessutom inte prata med henne om hon inte frågar något.

Jag är så himla less på detta, jag orkar verkligen inte mer.
Jag orkar inte att vi alltid ska tjafsa och bråka om det minsta lilla.
Jag har fått nog, jag mår otroligt dåligt över det.

Det är så att man vill rymma hemifrån.
Nog för att jag alltid är borta om dagarna, men det är för att jag inte orkar med detta nå mer.
Kommer hem sent på kvällarna då jag vet att hon sover endast för att slippa konflikter och övriga tråkigheter.

Det är min syster, älskar henne det gör jag. tragiskt att det alltid ska vara såhär.
Jag önskar mig faktiskt ett eget boende så vi slipper detta.
Men ska man behöva flytta hemifrån?
Man ska faktiskt kunna komma övrrens men vi gör verkligen inte det.
Så ett eget boende för mig själv och Gizmo ( min katt ) är något jag behöver ha.

Psyket bara rasar hela tiden av detta.
Och jag trivs inte alls att bo hemma längre.


Men jag är tacksam att jag har min trygghet, nämligen min pojkvän! Han är så underbar.
Han finns alltid där och tröstar mig när jag är ledsen eller är bekymrad över något.
Jag Älskar Dig! <3


Sitter hemma nu, har varit med killen hela dagen. Har precis ätit mat och tänkte att jag skulle skriva lite.
Nog för att syrran kanske inte blir så glad över det jag skriver. Men jag kan inte hålla allt inom mig, det tär på mig så det räcker. Jag har fortfarande en massa saker att ta itu med. Och jag hoppas verkligen jag får hjälp så jag kan bearbeta mig själv.
Ska inte göra något speciellt alls ikväll. Bara chilla och glo på tvn.
På återseende
/madelene



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0