INTE MIN DAG!

kan ju börja med att säga att det verkligen inte varit min dag idag. =/
jag hade hoppats på en sovmorgon till minst 10. men nej, syster monica roade sig med att skicka sms och väcka mig halv 9. sen kom det ett till 10 minuter efter. Hallå jag sover?, så jag vaknade då.

Allt efter att timmarna gått så gick mer o mer bara åt fel riktning idag.
Orkar verkligen inte med detta nå mera.
På måndag ska jag ringa ett samtal och förhoppningsvis hjälper dom mig. Så håll tummarna för mig?

Skulle egentligen på kalas idag, Linn och Igges son fabian, MIN favoritkille fyller 1 år idag.
Men eftersom att allt bara gått käpprätt åt helvete idag så blev det inget kalas för min del.
Så jag ska ringa Linn i morgon och berätta varför jag inte kom. Förstår om du blev besviken gumman.
Men ska berätta vad som hände.


Så när allt gick åt helvete så började jag av ren ilska slita bland mina kartonger i förrådet, plockade fram lite prylar jag saknat att ha framme som legat nerpackat efter att jag packade inför flytt till västerås som aldrig blev av.
Sen städade jag rummet, plockade fram farfars foto satt i en ram och ställde på bordet bredvid sängen med en massa ljus jag ska tända strax. Har bara suttit på mitt rum. Kände att jag ville packa en väska och rymma bort! Men vart skulle jag ta vägen? =/

Min älskling är i norge och hälsar på kusiner, saknar han tok mycket. Så jag hoppas att jag inte vaknar förrens på måndag, så kan jag ringa och väcka han SAMT träffa han! Usch så jobbigt att vara ifrån han när man spenderat varenda dag med att vara med honom. Det är roligt för han att komma bort, speciellt eftersom han inte träffat sina kusiner på drygt 4 år. Så det är ett tag sedan.


Om 12 dagar är det begravning. Har skrivit dikten jag ska läsa...

Nä nu ska jag dra täcket över huvudet, tänka på min älskling och fortsätta sakna han!
Adjöken!


<3

Kommentarer
Postat av: Linn

ingen fara gumman jag förstår. ring om du behöver eller vill prata <3 Love you!

2010-09-05 @ 21:11:48
URL: http://fabiansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0