FOREVER

Det har nu gått 8 dagar sedan min farfar somnade in, vila i frid, jag saknar dig och kommer att älska dig för evigt farfar. En dag kommer vi ses igen <3

Det är snart dags för mig och min familj att åka ner på begravning, om exakt 14 dagar sker den.
Jag vill inte, men jag måste. Vill få det gjort så det är över. Alla begravningar är jobbiga, har dock bara varit på en och den var tillräcklig, nog för att jag inte hade så bra kontakt med den personen som dog då. men min mamma hade det. Jag minns den som igår, usch. Mina tårar bara sprutade, det var så tragiskt. Hur kommer det bli på farfars begravning då? Kommer man gråta tills man tuppar av? Jag ser inte fram emot denna dag. För det kommer bli tufft.

Efter att jag kom hem i fredags från huvudstaden åkte jag raka vägen till min kärlek som jag saknat så himla mkt! Ville inte släppa taget om han när vi höll om varandra. Han kanske åker till Norge i helgen och hälsar på sina kusiner. Kommer sakna han, men han måste få göra saker han med. Tänker inte hänga som et plåster på honom precis.

September månad har det blivit med. idag är det den 2:a, tiden går fort. Månaderna susar förbi. Snart är det jul :O GALET!

och denna månad har jag och hjärtat varit tillsammans 3 månader. Jag älskar han sjukt mycket. Han gör mig så lycklig. Mitt hjärta, det är bara du för mig!!

Ikväll ska dom stänga av vattnet för oss, dom håller ju på att gräva upp hela området för att koppla in fjärrvärme samt byter vattenledningar. Så nu ska jag dränka mig i badkaret ett tag :)

Ha en trevlig kväll!

/madelene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0