3 MÅNADER <3

Idag firar jag och min kärlek 3 månader.
3 underbara månader. Tänk vad tiden går fort.
Och jag älskar dig mer och mer för varje dag som går.
Du är så himla underbar på alla sett och vis.
Så himla snäll och allting.
Det går inte att beskriva med ord hur lycklig du gör mig!
Jag är så himla tacksam att jag har dig i mitt liv.
Du är mitt allt och jag hoppas det är du och jag föralltid.
Allting känns så rätt med dig, det vi gör och upplever tillsammans.
Jag känner mig så trygg med dig.
Den bästa tiden i mitt liv var när du kom.
Du tog mig med storm.
Mitt hjärta tillhör dig så länge du vill ha det.

JAG ÄLSKAR DIG QAEDAR <3


2010.06.22

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in.. Hoppas du får en bra dag :)

2010-09-22 @ 09:58:41
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Frida

Grattis på eran 3månaders-dag :)

2010-09-22 @ 10:03:35
URL: http://designbyhmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0