2010.10.10

Vilken jävla dag!
Och vilken jävla natt.


Jag har sovit så dåligt inatt, bara legat o vänt och vridigt på mig och slängt runt med kuddarna.
Jag vaknade vid halv 10 tror ja? och ända sen dess har det gått så himla långsamt?

har iofs inte gjort något speciellt förutom att jag följde med grannen på affären innan vi skulle iväg till en annan granne och äta middag. Jag har egentligen tusen saker att göra, hade ju kunna börja slänga ut möblerna i rummet och börja spackla väggarna, men eftersom jag sovit nada så orkade jag inte..

Och det är bara en massa skit på tvn, jag tror jag får spunk snart.

Idag är det ju 2010.10.10, det sägs att den dagen är speciell. Men hur speciell?
Dom säger att en massa "olyckor" ska ske, men jag har inte hört om någon förutom att pride paraden i belgrad blev bara en massa kaos.

Pratade med min älskade syster i huvudstaden för en stund sedan, henne saknar jag. Otroligt mycket! Hon ska komma hit någon gång i oktober, förmodlingen mot slutet då hon har semester för att hon i november ska åka på kryssning till Mexico, jag är inte alls avis, nej gud nej...

Saknar min älskling med såklart...


HAHA! Jag bytte mina linser idag, dom jag har nu är lite starkare än vad jag haft och vilken lättnad det blev när jag såg allt mycket skarpare än vad jag gjort. Jag kunde till och med läsa en registrerings skylt på en bil som stod 150m från mitt fönster. Då kände jag vilken lycka. HAHA! har ju alltid känt mig så jävla blind annars.. :P


Imorgon blir det att ringa Ica Maxi ang praktik, sen till Lernia för att få en påskrift sen ska jag äntligen börja renovera mitt rum!
På återseende
/madelene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0