2010.10.07 | 2010.10.08

Igår hade jag en sån tur att min älskling kom hem till mig efter jobbet :)
Och han sov över hos mig med.

Vi tittade på en massa film igår för de va bara skit på tvn.
Så vi hade det jättemysigt, hade tänt en massa ljus o så låg vi i sängen o höll om varann och hur mysig är inte det då? Han är så himla underbar på alla sätt och vis.

Vi somnade runt 2 snåret och denna natt har jag sovit som en GUD!
Jag bara älskar att ha han sovandes bredvid mig och dessutom är han så varm så man fryser ju inte direkt. ;)


Hade ställt klockan på halv 8, men han vaknade inte förrens halv 9 typ, ÄVEN fast jag gjorde allt för att försöka väcka han, min sötnos :) Jag är så himla kär i dig hjärtat!

Just nu är det tvättstugan som gäller, sen får vi se vad som sker. Carro är här med, Mickis kompis hon kom hit vid halv 10.. Hon har flyttat till Matfors så hon passade på att lifta med sin karl för att komma hit. En härlig brud de där.

Nåja, pissigt väder ute med :( Men men, ja juste! Dom har lovat snö den 17 oktober :| förjävligt!
På återseende
/madelene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0