2010.10.06

Imorse var jag trött, men jag ringde och väckte min karl iaf minns inte så mycket om vad som sades förutom att jag sa att "klockan var kvart i nio", och han besvarade, "oj, jag måste duscha! tack för att du väckte mig, puss på dig, jag älskar dig vi hörs sen. hejdå" Hejdå sa jag och somnade om på engång. klockan 10 ropar mamma på mig
"Madde, vakna. Du ska fan inte sova bort hela dagen" Ja min mamma vaknar alltid med tuppen. Så klockan 10 är för mkt för henne. hehe
Idag har jag inte gjort så himlans mycket, har mest tagit det lungt.
Jasmine kom hit vid 2 snåret och ville leka lite, och det fick mormor göra då jag och mickis samt pappsen åkte iväg till Colorama i Skönsberg för att hämta målarfärg, vi ska nämligen måla om i våra rum. Men vad det blir för färg får ni se sen när det är klart ;) Tänker inte avslöja något iförväg, förutom att det kommer bli skit snyggt. Jag ska ha en fondvägg iaf. :)

På kvällskvisten kom våra grannar till oss, Jenny och hennes mamma Ingalill.
Men vi bestämde oss för att följa med Jenny hem för att prata lite skit.
jag gick hem före Mickis då jag lovade pappsen att hjälpa han med en grej.. 

Ikväll var det premiär av Grey's Anatomy! Då jag blev upptagen med att hjälpa pappsen så missade jag hela avsnittet. men det går ju faktiskt i repis.

har dessutom bestämt mig att jag ska tattuera mig och jag vet precis vad, men frågan är vart? HAHA
Kommer nog på något ställe att sätta den på :)
Beställde även nya linser idag, då mina går ut på fredag, tack till lensway för snabb leverans, linserna får jag imorgon! Fick ett sms om det för en stund sen...

Aja vi hörs och störs, Godnatt!
På återseende
/madelene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0