2010.10.05

Idag kom Mickis kompis Carro hit.
Och hon undrade om vi ville följa med på birsta, vilket var självklart!

Köpte mig en chailatte, något jag inte druckit sen vi gick på gymnasiet, den var supergod!
Träffade även Pia som jag inte träffat på as länge då hon nu bor i Härnta. (Härnösand)
Det var extremt roligt att träffa henne igen. Och ja Pia vi borde spika ihop något och träffas :)
För att hitta på något roligt tillsammans!

Blev en påse med kanelbullar från öb då det var kanelbullens dag igår men jag åt ingen igår :(
Sen vart det in på Ikea, där jag köpte svarta gardiner, en filt och en massa ljus!
Åkte sen till älskling och umgicks lite, Hans bror kom till salongen så han körde hem mig :')
Alltid lika trevligt och träffa han, så himlans rolig :) Jag Älskar hans familj!!

Nu sitter jag hemma, har tänt en massa ljus och ser lite på tvn, inväntar desperate housewives :) Som jag saknat så mkt..
På återseende
/madelene
Jag trodde aldrig att jag skulle bli kär igen och våga lita på kärleken.
Men så kom du in i mitt liv och tog mitt hjärta med storm.
Och nu har jag äntligen hittat min livsglöd.
Min skyddsängel, min kärlek, och mitt allt.
Jag har blivit kär och jag vågar lita på kärleken igen!
Du är min andra halva och jag vill aldrig förlora dig.
Du gör mig så himla lycklig du gör mig hel!
Jag har hittat min mening med livet, och det är du

Jag Älskar Dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0