2010.10.04

Jag vaknade första svängen klockan 04.30 av att det blåste som fan utanför mitt fönster.
Så då blev jag vaken 1 timme, vilket var riktigt jobbigt eftersom då skulle min katt gizmo passa på o vara go o snäll när jag va dyng trött, det va inte uppskattat för mig, men för min katt. HAHA

Somnade om och vaknade halv 9, så då ringde jag och väckte älskling som jag gör varje dag. Jag är hans väckar klocka :) låg kvar i sängen ett tag innan jag klev upp, då åt jag frukost och tog mig en dusch och det var skönt.
Klädde sedan på mig och fixade mig för att åka iväg till älskling och lämna en grej.

Dagen spenderade jag med honom och det är alltid lika mysigt :) Vi kikade på film, Predators, men hann dock inte se hela då han fick kunder, han jobbar som frisör.. Åkte till stan då han slutade, skulle egentligen åka hem, men mina päron befann sig i nacksta hos moster maggan så då åkte jag dit, men hamnade på mexicana där älsklings kusiner jobbar :) Och då fick man gratis käk. Så det blev en kebab tallrik. Var så himla längesen jag åt det. :P

Vad som händer ikväll vet jag inte, kanske glo på film? Vi får la se!

Tycker att jag borde få en eloge, jag har bloggat 4 dar i rad. HAHA REKORD! ;)
Hoppas det går bra för lilla Meya nere i Uppsala, jag tänker på dig gumman och skickar en massa styrke kramar till dig och din familj..
På återseende
/madelene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0