2010.10.03

Idag har jag tvättat en massa sängkläder och annat skit som skulle tvättas.
Så nu är det överstökat iaf.

Söndagen har inte haft så mycket att erbjuda, har mest latat mig och kollat lite på true blood som jag blev väldigt besviken på? Fast att många säger, kolla på true blood så himla bra. Jag säger bara hallå, kolla på vampire diaries så får ni se något som är bra.
Till middag hade mamma lagat kyckling med ris. dock är jag ingen fantast av ris längre om det inte tillagas på kurdiskt vis. (haha, det rimma ju!!) Annars äter jag bara bulgur. Mycket gott och mycket mättsamt.

Har även bakat chokladbollar med lillasyster idag, eller för en stund sen rättare sagt. Tror vi rulla ihop en 50 st.
HAHA, Men är man choklad sugen så är man ;)

Verkar som att det bara är en massa skit på tvn ikväll? Som vanligt på dessa söndagar.
Tur att man tankat ner en bra rulle man kan kolla på...

Det blev en tidig kväll för min del igår. som vanligt, jag låg och kollade på film och somnade. klockan var då halv 10. HAHA hur lyckas jag? Och då gör jag inget speciellt på dagarna ens men somnar alltid så jävla tidigt.. haha
Måndag imorgon vilket innebär en ny vecka och nya tag!

Mår hyffsat bra förutom att jag är så less på att ha den såkallade lingonveckan! blir tokig, har haft den 1 vecka nu, och det är det längsta som jag någonsin brukar ha den? hmmm aja, jag hoppas den tar slut snart för jag orkar inte ha den där jävla smärtan! Men men så äre iaf.
Aja nu blir det en dusch och sen film!

På återseende
/madelene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0