2010.10.02

Idag är det lördag.

Och jag fick en sovmorgon!! Vaknade klockan halv 10. DET VA SKÖNT!
Jag har sovit som en kratta sedan min farfar somnade in, och att få sova ut var verkligen skönt.

Idag åkte jag iväg för att träffa min karl, har pussats och kramats en massa så jag klarar mig tills på måndag, vi har dock inte bestämt om vi ska ses imorgon, men det återstår att se ;)

Undrar vad resten av dagen har att erbjuda, man kanske tar sig en promenad? Måste iaf till affärn och köpa mjölk, då jag är en laktosfjant. hehe. Och det är inte billigt ska jag tala om för er. 

Vad kvällen har att erbjuda vet jag inte heller. förhoppningsvis en bra film på tv, får se om lillsyrran joinar mig..

På återseende
/madelene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0