2010.10.01

Idag är det den första oktober!?!

Om 2 månader är det jul. FYFAN! Usch tiden rinner bara iväg.
Och det både syns och märks, löven på träden håller på att falla av, det är kallt, och på nätterna är det minusgrader samt frost på backen när man vaknar. Vi går verkligen mot kyligare tider.

Men man måste försöka se något positivt i det som är negativt.
Det positiva är ju att man kan mysa till det ordentligt hemma med en massa ljus etc.
Det negativa är att de ska vara så fruktansvärt kallt, samt mörkt. Och att det närmas vinter med en massa äcklig snö. Jag hoppas vintern är sen i år och att det inte alls är så mycket snö. Men eftersom det redan är så pass kallt och jag har tagit fram både vinterjacka samt vantar för att jag fryser så himla mycket. Så får jag nog drömma vidare om det.

Men jag gillar hösten, den är så himla mysig och det är sköna färger på trädens löv.

Tiden går oxå så fruktansvärt fort, jag minns den 25/8 som igår, och idag är det den 1/10.
Och snart är det ett nytt år! Herregud säger jag bara.

Fredag är det med, men vad helgen har att erbjuda återstår att se.
Kanske hittar på något riktigt mysigt med mitt hjärta. Kanske tar en sväng till himlabadet för att inviga det?
Det öppnades i somras men ännu har jag inte varit där. :P Skäms på mig.

Om ett tag ska det göras middag, idag blir det stripes med kassler och sås samt en härlig sallad. :)
Dock är jag ingen fantast av kassler men det funkar och det går ner i magen min.

Tänkte att jag skulle skärpa mig ordentligt när det gäller min blogg, är så himla dålig att skriva i den och det märks även på min statistik, jag har ju inte direkt en miljon läsare om dagen :P
Jajuste, har även sökt en massa jobb och nu hoppas jag verkligen på resultat. I veckan ska jag ringa till ICA MAXI för att höra mig för om en praktikplats som förhoppningsvis leder till jobb då jag kan allt det där som har med handel att göra. :)

Vad som händer och sker ikväll vet jag inte heller. syrran befinner sig i nacksta sen igår, så jag ska nog inte göra ett piss :)
Jag Älskar Dig Qaedar nu och föralltid mitt hjärta <3

På återseende
/madelene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0