UPDATE

Soryy för min blogg torka, har inte haft någon lust att skriva, sen har det inte hänt något speciellt.

Imåndags fyllde jag 21 år. Firade dagen med mina ladies, blev lite tåra o sånt..
Det var väldigt trevligt.. :) Ska fira med min familj på lördag och så fyller cissi år. Så då blir det fest!!

Fick hem min klänning igår som jag beställde och jag avgudar den! Och den satt bra med :D

Idag har jag fått problem med ögonen. Jag tror pollen tiden är påväg.. usch. Ser typ inget, o de rinner ur ögonen o näsa :( buhuuuu!


lite bilder


Kommentarer
Postat av: M

Kan vara för du har gamla linser o du använt dom för länge, Kanske dags att du byter?

2010-03-24 @ 10:23:18
Postat av: Mjaufittan

SKITSNYGG KLÄNNING! Ditt as :D i want it toooo

2010-03-24 @ 12:28:47
URL: http://mjaufitta.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0