PACKAT OCH KLART!!



Vaknade 8 imorse av att jag var ensam hemma!
Pappa och Mickis hade dragit iväg på sitt.
Och jag verkligen HATAR att vara ensam, så jag ringe hit min syster Monica som kom hit vid 10 och vi käkade frukost ihop då :) Sen glodde vi på våra bästa år. haha! skit serie

Har precispackat väskorna, imorgon bär det av till Åre med 40 st konfirmander! (Y)
Blir borta tills på söndag :) Så, jag finns på mobilen. Kommer även att ta med lapen med mobilt bredand så surra på msn kan vi oxå göra när det finns tid till det.

Aja nu ska jag och Monica hitta på något.

Heipaaa

Kommentarer
Postat av: Pialouize

Åh vad avis jag blir på dig som ska åka till Åre :D

2010-03-02 @ 18:45:54
URL: http://pialouize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0