GODMORGON!

Godmorgon!

Jag har packat min väska, det ända som ska läggas ner är laptopen nu :)
Sen ska jag klä på mig, fika något och sen invänta klockan så den slår halv 12.
Då ska jag bege mig till stan, träffa girlsen för att planera vad vi ska göra under lägret.
SEN!! klockan 4, ja då åker vi. Jag plus 46 stycken! damn, wish me luck :)

Ska bli skönt o komma bort faktiskt. Har sett fram emot det oxå.
Ända negativa är ju att mamsen ligger inne på sjukan igen! :( Och dom sa igår att hon kanske fick komma hem idag, men eftersom hon hade hjärtklappning inatt så tror jag inte hon får komma hem. Jag tycker det får räcka nu!

Nåja, ska fixa det sista nu.
Kommer att uppdatera bloggen så gott jag kan där uppe med en massa bilder dessutom.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0