BLAH BLAH BLAH

Idag är det lördag. Vilket innebär att Emilia kommer hit och kollar på melodifestivalen med mig :) HEJJA ERIK SAADE

Jag är nu hemma från åre, kom hem i söndags men har varit för upptagen med att skriva i bloggen min.
förra lördagen gjorde jag illa mig, jag och sabina låg o sov för vi va så trötta o så kommer anna o knackar på dörren, vaknade av ren panik o skulle skynda mig för o öppna, hade ull strumpor på mig så ja halkade på stegen ( sov överst i vånings sängen) och bara flög lixom! Aldeless raklång låg jag på golvet, Sabina vaknade av en duns men brydde sig inte så mkt förrens jag sa fan vad ont det gör. och så säger hon "Madde vad gör du på golvet" ja det undrade till och med jag.. Jag låg kvar på golvet en stund för ja kunde inte ta mig upp :S och när jag vä vackert komupp så sprang ja o öppna dörren.. iaf! Nu har jag en vänster hand som är rejält stukad fortfarande och mitt vänstra knä är åt helvete (Y).. Aja, Söndagen avslutade vi lägret med att bada på oliday club. DAMN! vilka puddingar det fanns där ;)


Min sportlovs vecka har varit fylld med saker att göra men det tar jag inte här..

en liiiten update blev det iaf.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0