SORRY!

Förlåt så himla mycket för den sena uppdateringen.
Men det har inte funnits någon tid till bloggen senaste tiden.

Lillasyrran  har tagit studenten
Släkt kom från Stockholm men dom har åkt hem nu

Så nu kan jag satsa mer på bloggandet.
Jag var ju på jobbintervju i måndags, MEN dom har inte hört av sig ännu, det ända jag kan hoppas på är att någon av dom som fick tjänsten inte trivs o inte gillar jobbet så dom kan ringa in nästa :P förhoppningsvis MIG! :D HAHA
Jag som såå gärna ville ha de där jobbet lixom.. har både ringt och mailat men inget svar. Dålig stil av manpower..

Så nu ska jag gå på lernia i 6 månader för att bli chochad (stavning?) Och sedan förhoppningsvis lyckas hitta ett jobb.


Igår blev det utgång, dock en STOR BESVIKELSE på allstar, sämst musik, mixa sönder varenda låt. INTE OKEJ.
Idag är jag trött, trött, trött. eller sa jag att jag va TRÖTT? Men det är jag. Sovit skitdåligt sen i måndags.
Då man delat säng med syrran..

Ikväll blire bara chill

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0