NATIONALDAGEN!

Idag är det national dagen och jag tänker inte göra ett piss förutom att gruva mig inför morgondagens jobb intervju.

Jag hoppas verkligen att jag får jobbet. Annars blir jag ledsen, okej ska ju gå på lernia i 6 månader o få jobb coachning,, men ett jobb är ju dubbelt så bättre. Så håll tummisarna för mig? :D

Som sagt igår var det ju cruising, Men jag och Sara drog iväg till fläsia först för att hälsa på Johanna och hennes underbara familj :) Väldigt trevligt,, lekte någon boll lek "hallihallå låt bollen gå högt upp i det blå" Rätt kul ändå. Tänker inte förklara den just nu. Men den va rolig iaf..

SEEEEN drog vi till nacksta hem till Johanna en sväng, och efter det drog vi ner på stan.
Träffade först Milko&Camilla, sen kom Denise så då drog vi bort till cruisingen. EN MASSA FINAFINA BILAR!
Och snygga grabbar.

Och så vart det lite vilda äventyr på stan,, vi stal mc donalds ballonger för Denise ville ha dom ^^

Åkte hem kvart över 1 från stan. Då kolla jag på tv en stund innan jag slockande..

Heipa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0