MIDSOMMAR OSV!

Midsommar spenderade jag och min familj nere i Gnarp hos min farbror, dom har ju köpt hus där nere så vi var ner dit. Åt god mat och hade det allmänt trevligt må jag säga :)

Igår var jag med Sara, hos hennes pappa. Hade väldigt roligt faktiskt. Men jag har inte mått sådär toppen bra.

Vet inte vad det är med mig, men jag får knappt i mig någon mat eller vätska.
Har ätit jättedåligt senaste dagarna.
Och imorse när jag "fikade" fick jag behålla det lilla knappt 2 minuter sen var det bara att besöka toaletten för att spy upp det.. Vatten har jag druckit, som jag fått behålla. Åt middag för ett tagsen och jag hoppas jag får behålla det. Känner mig otroligt svag i hela kroppen just nu :( Och så har jag inte sovit något inatt heller. Har haft en sån jävla mensvärk. 3 alvedeon åt jag och anvnända varm vatten flaskor på magen. MEN det hjälpte inte heller.
Pappa fick komma och hämta mig i nacksta, hade inga pengar på busskortet, men mamma och pappa ville inte riskera att jag skulle tuppa av på bussen så pappsen hämta mig. Och mår jag inte bättre så får jag åka in på sjukan.

Så nu ligger jag i Mickis säng, för min är full med grejjer som jag inte orkar plocka med just nu...


" Det är lika svårt för mig som det är för dig. Jag hatar att det är såhär. Men jag tänker inte välja mellan 2 personer som betyder mycket för mig. Men du ska veta att jag saknar att umgås med dig, jag önskar att det inte blev såhär... Du betyder enormt mycket för mig, det har du gjort från första stund och kommer alltid att göra det. Jag hoppas med tiden att vi kan börja umgås igen med varandra.. I love you to <3"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0