LAT SÖNDAG!

Godkväll!


Idag har jag suttit i pyjamas HELA DAGEN har inte ens varit ute och lukta på den friska luften ute.
Vad har jag gjort då mån tro?
Jo, jag har legat i sängen och glott på en massa film, har haft en gizmo som har varit hur go o snäll med sin matte.
Gud vad jag älskar min katt. :') Blir alltid glad när jag får kela med honom.. Även om jag inte gillar när han biter mig i näsan. Men sånt får man ta. MIN GOOOS

Filmerna jag såg på va först starstruck och sen valentines day. Helt okej filmer, Senare ska jag se Dear John.
Såg att Kicki hade nämnt den i sin blogg så då måste jag med se den.

Till middag käkade jag bulgur med kyckling samt sallad med fetaost. JAG ÄLSKAR VERKLIGEN FETA OST! så nu vet ni det. :D haha

Nä nu ska jag ta mig ett bad.

HEIPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0