JUNI ÄR KOMMEN

Jaha. Juni är kommen, idag är det den 3 juni.. Juni är ju månaden då sommaren börjar har jag hört?
Men tycker inte dock att det är riktigt sommarvärme ute.. Ni måste väl hålla med? Yeah, solen skiner. Men det blåser satan ute? HAHA! Jag tror dock inte att vi kommer få någon höjdar sommar, fast ryktena säger " har man haft en kall och mkt snö under vintern så får man en kanon sommar" ajo tjena! Jag hoppas det blir kanon väder till min systers student iaf. :) Nog om detta..


Igår fyllde min älskade mamma 55 år.. <3 vi firade med tårta o läsk.. haha
Var även med Sara, hon är den enda  jag umgås med just nu...

Idag var jag och skrev in mig på UGAN (ungdomsgarantin) men börjar på Lernia på måndag ska gå där 6 månader. Dom hjälper en med jobbcoahning bla, kan även hjälpa till med praktik platser med..

Så jag hoppas på resultat, i hopp om en praktikplats i början, fast ett jobb skulle ju inte heller sitta fel.
Sökte jobb igår på the phonehouse, och hade jag bara haft det där jävla körkortet så hade jag fått jobbet. Men eftersom jag inte har det så sket det sig.. Men jag var välkommen att söka jobb igen så fort jag fixat det..

Om din kille/tjej skulle välja vilka du fick och inte fick umgås med hur skulle du göra?
Be dina vänner dra, eller killen/tjejen?
Jag skulle lätt be killen/tjejen dra, för att om killen/tjejen inte kan acceptera ens vänner och bekantskaper så är killen/tjejen inget o ha.. Min åsikt iaf.. Det är något jag har gått o stört mig på lääääänge..

Hoppas Pia blir glad nu då jag skrivit lite i min blogg. Jag vet att jag är sämst på att göra det. Har så himlans mkt att skriva ut egentligen. Men det är ju alltid någon som ska skriva tillbaka på sin blogg. Även om det bara är tankar och funderingar man har, så jag har bestämt mig för att hålla det för mig själv istället..

Sitter och funderar på vad kvällen har att erbjuda, om inte annat så skulle en kväll för mig själv inte skada..
Kanske tar mig en promenad med mamma lr ngt. vi får se..

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0