GRATTIS JOHANNA <3

God morgon på er!

Eller ja, jag har varit vaken sen kvart i tio... har kollat på tv med mamma och ätit frukost.
Undrar vad dagen har att erbjuda tro? Man ska väl ta och städa rummet, för det flyger damm överallt.

Kan ju börja med att Grattulera världens  finaste Johanna som fyller hela 17 år idag. Grattis gumman <3

Igår kväll glodde jag på en massa film, blev ingen walk för min del. orkade inte. HÖHÖ
Kollade först på det regnar köttbullar, sen kick-ass och till sist american virgin.. 3 filmer som inte var nå speciellt bra alls, men som fördrev tiden tills det var dax för att sova..

Solen skiner ju ute, men det blåser fortfarande fan ute =/
Jag vill ha den där stekande solen, så man kan sitta och sola på balkongen, har ju ingen ute plats :(

NÅÅJAAA

update later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0