DEPRIMERAD!

Tänk vad deprimerad man kan vara ibland.

Just nu har jag så jävla mkt att tänka på. framförallt jobb.
Jag fick ju inte jobbet på comhem :( Så jag letar vidare. Dom ringde idag och berättade att jag inte fått jobb.
Förstår ju jag, många som sökt och som dessutom hade mkt bättre poäng än vad jag hade. Man fick göra ett test jag fatta nada av typ. Men gjorde mitt bästa iaf..

Så nu går jag ju på lernia i 6 månader och ska förhoppningsvis hitta ett jobb tillsdess.
Och så har vi dethär med försäkringskassan, har ju aktivitetsersättning därifrån och eftersom jag precis skrivit in mig på ugan (ungdomsgarantin) så lär jag inte få några pengar förrens nästa månad och hur ska det gå när man har sina egna utgifter att ta hand om? =/.  Vill ju inte kontakta soc, men har väl inget val kanske? Och om jag gör det så ska jag se om om kan hjälpa mig med en egen bostad. Vi bor 5 stycken i 3 rum o kök. Det är trångt. Eller ja monica sover ju hos killen sin.. Men det känns ändå att det är trångt.. Pärona sover i vardagsrummet eftersom jag och syrran INTE kommer överrens och kan därför inte dela rum. Sen är jag ju 21 år gammal och då ska man väl ändå bo ensam? Det vill jag iaf..

Jag får sån jävla ångest över att behöva ha de såhär som jag har det förtilfället.

Just nu suger mitt liv. rejält

HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0