MY HEART BEATS FOR LOVE

Först och främst ber jag om ursäkt för bloggtorkan, men jag har varit för upptagen med annat.

Som ni vet redan så är jag kär, jag madelene har äntligen fallit för en person, som får mig att må bra, känna mig speciell och älskad. Jag är så himla lycklig, tackar gud varje dag för att dur är MIN!

Sen har det hän något som absolut inte får hända, ni har säkert läst tidningen, sett på nyheter samt hört på radion.
Om Meya som ligger och kämpar för sitt liv. Lilla söta Meya, jag ber till gud att du ska vakna upp fullt frisk. Jag tänker på dig och din familj, sänder en stor styrke kram till din mamma josefine, honar, mormor monica och christer som vakar vid din sida. Jag är så himla ledsen att just du råkat ut för detta, jag önskar att jag kunde göra något. och saker och ting känns inte bättre när jag inte längre har kontakt med din mamma. Skulle göra vad som helst endast för att få krama om henne just nu. Saknar henne så otroligt mycket =( Meya lilla, kämpa på. Jag vet att du klarar detta. Alla änglar som finns vakar över dig. Och jag tycker det är orättvist att detta har hänt. INGEN borde få gå igenom detta. Kollar tidningen varje dag, kollar din mammas facebook efter uppdateringar hela tiden. Fy, jag önskar verkligen jag kunde göra något, förutom att be.

I veckan händer det inte så himla mkt, mamma o pappa åker till sthlm så jag och mickis blir ensam hemma. kanske baby kommer och sover med oss :)

blir film ikväll med syrran.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0