LOUDER THAN WORDS

Hejsan hoppsan bloggen!

jag måste bara få berätta för er. JAG MÅR HUR JÄVLA BRA SOM HELST!
nu är det min tur att förengångs skull må bra.
Har världens finaste kille i mitt liv. Och han får mig att må toppen!
Får mig att känna att jag är speciell och allt de där ni vet.
Så himla längesedan jag kände såhär.
Och ja, jag svävar i det blå nu. :)

allt känns bra, eller ja nästan.
En sak som fattas. Och det är Du!

"Jag har bestämt mig iaf, jag tänker göra det som känns bäst om jag nu ska få umgås med dig igen.
Tiden som jag hade med dig kände jag mig som en helt annan person. Och det är tack vare dig, du fick mig att må bra. och under denna tid utan dig har mitt liv varit som en berg och dalbana.
Vill verkligen inte förlora dig. Och jag ska göra allt i min makt för att få tillbaka kontakten med dig.
ÄVEN om jag måste sluta umgås med henne. Så jag hoppas att du vill och får umgås med mig igen.
För jag saknar dig så grymt jävla mycket. Och vill inte ha det såhär längre. iloveyou<3"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0