FEELING AWESOME!

God morgon!

Idag blire tvättstugan, sen tänkte jag steka lite i solen innan jag drar iväg på äventyr :)
Hoppas ni får en super trevlig dag allihopa där ute..


Äntligen, känslan av att vara kär har stigit mig upp över öronen.
Jag är så lycklig med dig. Du anar inte hur bra du får mig att må.
Mitt hjärta, är tacksam att du är min och jag är din. :*


Förövrigt så befinner sig lillasyster nere i olofström hos sin kille.
Kul för henne eftersom det var förlängesen dom sågs, och jag hoppas dom kommer överrens om hur dom ska göra.
Var även hos Monica igår och hälsade på, busade med lilla Alice med ( Monicas hund ) Som är hur söt som helst..


" Jag saknar dig med <3, finns inga ord som beskriver hur det känns. Jag hoppas verkligen vi hittar tillbaka till varandra."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0