1 månad med baby idag <3

tänk vad tiden har gått fort, 1 månad med dig idag.
jag är lycklig och kär. jag hoppas på fler månader med dig baby



är så himla ledsen över det som hänt med meya, jag ber till gud om en vändning <3

nu har iaf pärona dragit till stor staden och jag och syrran blir ensam hemma.
men babe ska sova hos oss ikväll :) MYS!

vet inte riktigt vad vi ska göra idag, mickis ska tydligen på stan med maria, men jag vet inte.
sitter just nu hemma hos monica och tobias har sovit här eftersom jag va med baby igår.
träffade även sara en sväng. :)

min farfar ligger på sjukan oxå.. han vill inte leva mera tydligen, får inte i sig någon vätska typ, men jag vet inte hur han mår just nu, jag hoppas han mår bra. tänker på dig farfar

stör mig på en viss person som läser min blogg, ska man behöva sätta lösenord för att få vara ifred? Eller personen kanske tycker jag har ett intressant liv bara för att den personen inte verka ha ett eget.?, men ändå ska man snacka en massa om det jag skriver, det är min blogg, jag skriver vad jag vill i den, vissa dagar känner man sig så kluven att man varken vet ut eller in så då skriver jag en massa hur jag tänker och känner just DÅ

Nä nu blir det frukost, sen fixa sig för att åka hem, ska städa lägenheten o sånt..

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0