taking a break

Här torkar bloggen.

Ska nog ta en paus med mitt bloggande, men tänkte skriva några rader först om vad som har hänt o så.

Mitt förra inlägg handlade ju om mamma. Hon åkte ju in på sjukhuset på tisdag för 2 veckor sedan, fick komma hem på fredagen men vart tvär dålig igen så hon fick åka in igen i onsdags med ambulans :( Hon kunde inte andas o grejjer. Dom hittade vätska i lungorna, (hon har fortfarande lunginflammation plus blodförgiftning) Sen för  3 dagar sen hittade dom en massa proppar i hennes lungor, så nu går hon på Waran ( blodförtunnande medicin ) som hon kommer att få äta i 6 jävla månader! Ska mamma aldrig få vara frisk eller? tyckte det räckte med luninflammationen. Men tur va att dom hittade dom, annars hade de slutat med döden :(:( Men hon är på bättringsvägen nu och får förhoppningsvis komma hem på fredag <3 vilket jag hoppas på. Men vill ändå att hon ska stanna inne tills hon verkligen mår bra. det har verkligen varit dag för dag detta.


Och jag har börjat i skolan för precis 1 vecka sedan, det är skönt, nu får man äntligen göra något om dagarna även om det varit jobbigt med mamma. Men fuck vad dyrt de ska vara med böcker, har köpt böcker för 2100 kr! och mer lär det bli. undrar även vart fan mina csn pengar är som skulle dykt in i måndags. Men det är väl förseningar med de oxå.

Vill tacka allihopa för erat stöd.
speciellt jossan, tack så hemskt mycket, det har betytt så oerhört mycket för mig <3

Aja, lägger ner bloggen för ett tag tills jag orkar skriva igen.

hade gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0