2010 är kommen!

Det har blivit ett nytt år, vilket innebär nya tag och nya möjligheter.

Jag firade nyår med Jossan, therese och Honar. Det var jävlans trevligt må jag säga. Vi gjorde mat ihop, fyllde lövbiff med creme bonjour vitlökssmak såklart och stekte de, till det serverades det strips och sallad. Under kvällens gång vart det Singstar, guitathero skitsnack och fylla. :) Jag har även bestämt mig för att jag ska göra 2010 till mitt år!
Det kommer bli väldans great känner jag på mig.



Jag har nog världens omognaste storasyster med :) Men om hon tänker bete sig som en fitta mot mig. hell yeah du kommer få smaka på din egna skit.

Lillasyrran är hos sitt pucko till pojkvän men hon kommer hem imorgon :D
Ända sen hon åkte dit har jag spenderat min tid hemma hos Jossan och Honar, man kan tro att jag flyttat dit typ. :D
Men dom är så roliga,trevliga och underbara människor. :*


SNAAAAAART börjar skolan med, inskrivning den 13 januari, sen börjar jag inte förrens den 1/2. =D
Min farbor Janne fyller år snart och tanken är att åka ner och fira honom samma vecka som inskrivningen.
Det blir kul :D annars rullar livet på som det ska.


Det blir att införskaffa sig en ny laptop med. Sony Vaio blir det.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0