TONIGHt GONNA BE A GOOD NIGHT!

Utgång ikväll, först förfest i nacksta sen krogen! Vi ses i dimman gott folk!!!


Utanför mitt fönster vräker snön ner förtillfället.
Egentligen skulle jag ha suttit på en buss nu mot stockholm.
Men pågrund av det dålga vädret så avvaktar jag med den resan.

Var på stan igår, köpte mig en skidjacka, så de ända jag ska köpa nu är ett underställ och ett par skidglasögon.
SEN ÄRE FIT FOR FIGHT I BACKARNA!!!! Åker på onsdag eftermiddag, ska bli skönt!

Imorgon ska jag på birsta med Emilia o hennes mamma (:
På kvällen blir det melodifestivalen, men vart och med vem vet jag inte ännu.

Söndag ska jag träffa min vän och reda ut det som hänt. Som borde ha gjorts redan från början då allt hände.
Men bättre nu än aldrig? Undra vart vi ska ta vägen, dra till stan o fika? i dunno! aja

En update om vad som sker ihelgen. Vi hörs! måste rusa till bussen nu.

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0