THIS WEEKEND!

Söndag, vart fan tar helg dagarna vägen?

Igår åkte jag till nacksta tidigt, vid 11 typ för att jag inte orkade vara hemma.
Jag och lillsyrran käftade lite som vanligt. =/ När jag kom hit var Tobbes syster h'r hon hade sovit över.
Men hond rog vid lunch så jag och monica o tobbe o lillen satt och kolla på "hogan knows best" Så roliga dom är :) Till middag vart det tacos och emilia kom och joinade oss, sen drog vi hem till henne.

Sara var där oxå men hon och jag drog hem till Johanna vid halv 8 för att kolla på Melodifestivalen med Malin och hennes kille. Det var en massa trevligt, när malin o kris drog så spelade vi wii sport resort. bowlade med 100 käglor, vart en massa strikes ;) Vart en massa skratt igår, vilket jag behövde efter de som hänt.

Fattar fortfarande inte att det vart såhär. men thats life och livet går vidare. eller hur var de? :P

Är fortfarande i nacksta, men ska åka hem om drygt 1 timme till min gos gizmo.
Imorgon blire ingen skola för min del, men ska till polis station och göra en polisanmälan :) OCH TRÄFFA SARA 3 som jag har umgåtts med en hel del nu i veckan. aja. bjuder på en bild, var längesen jag la upp sånt.

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0