sååååå jävla fucked up just nu!



Den senaste tiden har varit så jävla fucked up. och allt hände så himlans fort. jag förstår inte.
Jag känner att jag verkligen måste skriva av mig av det som hänt. Men jag skriver inga namn för det angår inte er.

I lördags alltså den 13/2 på kvällen gick hem till en vän för att dricka vin o sjunga singstar. Men det spårade ur och allt blev så jävla fel. Även fast jag inte hade något med saken o göra så var det ändå jag som fick skiten för det. En nyfunnen vän som betyder så jävla mkt för mig. Tanken att kanske ha förlorat dig för gott vill jag inte ens tänka.

Ända sen lördagen har allt bara fuckat ur sig ännu mera.

En massa lögner och en massa svek, jag orkar inte. Jag vet inte vad jag ska göra, eller vart jag ska ta vägen.
Har dock bestämt mig för att sakta men säkert låta en person försvinna ur mitt liv. För jag orkar inte att gång på gång bli sårad av dig. Men jag får skylla mig själv som varit så jävla blind. Men nu får det vara bra, nu räcker det. Du får skylla dig själv den dagen jag längre inte kommer finnas där för dig.

Jag blir totalt galen av allt detta. psyket nästa tack!

Igår, onsdag var en soft dag iaf. Va med Sara och en massa grisar, vi spelade biljard och hade de skitroligt.
Nu har jag helg, har ingen skola imorgon fredag så ska på stan en sväng sen till nacksta hade jag tänkt o träffa flickorna mina. Vad helgen har att erbjuda det vettefan, skulle vilja dricka mig dyngrak så jag inte vet vad jag heter längre.

Om 1 vecka åker jag till Stockholm för att komma bort från allt som hänt senaste tiden, jag behöver det.
Det går bra för mig i skolan med faktiskt :) Och så har jag ju världens bästa Sofia där.

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0