JAG HAR BESTÄMT MIG!


Jag har bestämt mig.

Jag har bestämt mig för att gå vidare och inte gräva ner mig i det som hänt.
Det får vara som det är. Har miljoner andra saker att tänka på just nu än detta.

BLir inget stockholm då det är problem med trafiken där nere o så. och dom har lovat mera snö så jag vill inte spendera min resa på att sitta inomhus eller så

SEN har jag även bestämt mig för att äntligen släppa taget om dig och gå vidare med mitt liv, något jag borde gjort för lääääängesen. Även om det kommer göra ont så måste jag.

Drar till Åre snart, ska bli skönt o åka dit. att få glida i backarna med vindarna i ansiktet sitta still på bergen där det inte blåser och känna solen på mina kinder. LÄNGTAR!

Nåjaaa en liten update iaf^^

Tjing

Kommentarer
Postat av: Pialouize

Det låter bra, hoppas att allt löser sig och går bra för dig! :)

Låter härligt med Åre, drar snart till fjällen jag med! ^^

2010-02-24 @ 12:52:52
URL: http://pialouize.blogg.se/
Postat av: Jossan

vi komme rinte sitta inne, de har ju satt in ersättningsbussar och tbanan går nu faktist! skärp dej o kom ner

2010-02-24 @ 19:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0