CHILLIN

Goddagens! Eller det är ju fan kväll nu.

Imorse när jag vaknade var det -32 grader ute :| KALLT!!!
Drog till skolan till rasten då jag sov kasst inatt, fattar inte varför jag sover så jävla dåligt.
Efter skolan drog jag till stan och mötte upp sara. Vi snacka lite o gick runt, gick även o käka på donken. oh Sabina va oxå med. Träffade Linn med Fabian, han är såå SÖÖÖT! skulle kunna äta upp han :) Men det går ju inte.

Hur som haver. Var iväg på ett möte fick information om Åre resan som sker nästa vecka.
Man kan säga att jag redan har sportlov, det enda jag ska göra är att åka in på tisdagen för att ha prov i svenska och sen samhälle. ska även göra en muntlig redovisning.

Har en massa jävla fitt uppgifter att göra. Och det fixar jag :)) Har gett mig fan på de!

Blir inget stockholm,ska vänta till sportlovsveckan istället :)

Nä nu ska jag gosa med gizmo och sen SOVA EN MASSA!!!


Godnatt bloggen och alla andra därute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0