SUNNY DAY!

Idag är det söndag, fan vad dagarna går fort?
Vaknade halv 12 idag, var så himlans trött, men jag slog upp ögona vid 9 imorse först. Men sten vägrade vara vaken då så jag somnade om. tur det för jag brukar aldrig vara den som somnar om. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, solen skiner ju så man kanske ska sola lite? Har typ inte solat ett piss i sommar. :P Ta en dusch står först på listan iaf. haha 

Igår var jag med min älskling hela dagen. Vi var bland annat ute i birsta en sväng sen drog vi till stan då käkade vi mat och sen åkte vi hem till han :) Kom hem vid 11 igårkväll och då kröp jag raka vägen ner i sängen. SKÖNT!

Min farfar är väldigt dålig :( Han har varit det till och från, men idag fick han åka in på sjukhuset för han var uttorkad, så dom ger väl han 3 liter vätska och sen får han åka hem igen på hemmet hans.
Det ska bli riktigt skönt att åka ner och träffa han snart. planen är om drygt 1 vecka, Men det kan bli tidigare ändå.


Drakbåtsfestivalen har ju ägt rum i helgen, men inte fan har man varit ner :P Ska på selånger marknad istället.
Har egentligen inget mer att tilläga så då ska jag avsluta.
Kan iallafall säga att jag är världens lyckligaste tjej :) <3

Qaedar, ez te hezdikhem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0