STOCKHOLM HERE I COME

Idag har jag varit med mitt <3.
Kommer sakna han tok mycket nu när jag ska iväg till stcokholm med pappsen redan imorgon.

Egentligen skulle vi åka nästa vecka, men farfar har blivit sämre så vi åker redan imorgon.
Det ska bli skönt att komma bort ett par dar, det behöver jag- Men kommer sakna ihjäl mig efter han. :(

Så nu är väskan packad, det ända som ska ner är tandborsten o sånt, men det blir o packa ner de imorgonbitti innan anvfärd. Vi ska åka vid 8-9 typ så man kommer ner en skaplig tid.

Hoppas ni får en trevlig kväll. Själv ska jag bara slappa.
Kommer uppdatera så fort jag har tillgång till dator.

På återseende
/Madelene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0