RIP FARFAR <3

Nu har det hänt.
 Min finaste älskade farfar har äntligen fått somna in efter en tids sjukdom med en massa smärta.
Veckan som varit har varit den jobbigaste veckan i hela mitt liv.
Att veta att man ska mista en person men inte när, det vill jag aldrig mer vara med om.

Nu finns han i himlen, med sina föräldrar samt hans son som han förlorade för ett tagsen.
Det gör ont i hjärtat att han inte längre finns, men min farfar har levt ett underbart liv.

Med en massa fina resor, han har 4 barn, 11 barnbarn och det är inte dåligt!
Jag kommer alltid älska och minnas han i mitt hjärta.
Jag har en massa fina minnen med honom. :)

Och man blir alldeless varm i hjärtat när man tänker på honom.

Den finaste ängeln i himlen. Det är du farfar.


Jag Älskar Dig!

1931.02.16 - 2010.08.25 .
 nu har du äntligen fått ro ifrån all smärta.
Du kommer alltid att finnas kvar i mitt hjärta.
 Jag älskar dig ♥ . Må du vila i frid ♥


Kommentarer
Postat av: Linn

Beklagar verkligen sorgen gumman <3 Vet att han vakar över er <3

Vet vad han betydde för er alla <3

Älskar dej!

2010-08-25 @ 23:12:17
URL: http://fabiansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0