LIVET ÄR UNDERBART

Jag har märkt att tiden går förjävla fort alltså?
Nyss va de juni men nu är det augusti. Sjukt vad tiden rinner iväg!

Men tiden har runnit iväg på ett bra sätt.
Jag blir bara mer och mer kär för varje dag som går.
Helt galet vad underbart bra jag mår.

Meya har vaknat men hon är inte kontaktbar ännu, =/ Jag hoppas verkligen hon blir det så fort som möjligt.
Kämpa sötnos, jag ber för dig och med dem i din närvaro <3

Skulle verkligen sitta fint med en egen bostad, har lessnat nu på att bo hemma faktiskt.
Dom gör inget annat än o klaga o gnäller ändå.
Och om jag hade min egna bostad så kan dom ju gnälla hur bäst dom vill för då hör jag inte dem iaf.

Mina päron är glada för min skull att jag skaffat mig ett förhållande men dock inte lika glad över att han inte är svensk. Men det är mitt val och mitt beslut, dom får acceptera det helt enkelt. Jag är lycklig, så då tycker jag ni kan vara lyckliga åt mig med.

Mitt liv har fått en helvändning, från att må psykiskt dåligt till att vara lycklig. Inte bara på grund av att jag hittat en person som får mig att må bra. Utan att jag hittat mig själv. Jag har hittat en balans i mitt liv och nu kan jag äntligen kontrollera mig själv. Sätta mig själv främst och inte mina "vänner" samt vänner. Men mitt liv skulle bli ännu bättre den dagen du och jag börjar umgås igen, jag väntar på dig :)





Kommentarer
Postat av: Linn V

Är så underbart himla glad för din skull:D

Efter allt så förtjänar du att vara lycklig babe <3

Love you ses imorgon.

puss

2010-08-11 @ 02:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0