I STOCKHOLM

Ja då var man äntligen här. I huvudstaden.
Åkte raka vägen hem till faster Carina där vi tog en fika, sen åkte vi till farfar direkt.

Jag visste att det var allvarligt med han, men trodde aldrig det skulle vara såhär pass.
Att se han bara ligga där och ha en massa ont., det gjorde så ont i mig att jag gick ut från hans rum och började tok gråta :(
Min älskade farfar <3 inshalla att du ska bli bättre.
Imorgon ska jag tllbaka igen! Jag måste vara stark i detta, det är jobbigt för oss allihopa.
Måste vara stark för min pappas skull, han om något fíck en chock, dom var ju ner fr 1 månad sen och då mådde han lite bättre, fast han åkte in på sjukhuset. :(


Ska snart hem till farmor där vi ska bo jag och pappa. Brukar egentligen bo hos Malin, men inte denna gång. Jag hoppas på att få träffa henne innan hon åker till dalarna..

Skickade sms till jossan o sa åt henne o komma hem. tråkigt här utan henne.

Saknar min älskling med, dessa 5 dagar kommer vara tok jobbiga utan han.
Puss på dig mitt hjärta <3


Hemma hos farmor finns det ingen dator, så det blir inget mer bloggande förrens imorron ´för min del.
Hon har knappt nå tv kanaler heller, 1 2 och 4 har hon (Y) Gissa om det blir en tidig kväll ikväll?

På återseende
/madelene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0