DAG 4 OCH 5 I HUVUDSTADEN

Igår vaknade jag upp hos moster Kerstin, fikade, duschade och gjorde mig iordning för att gå hem till Jagneta.

Meningen var att jag skulle åka med till farfar, men jag följde med Agneta och barnen på äventyr..
Vi sa först inte vart vi skulle, men Agneta var tvungen o fråga buss chaffisen om det var rätt buss; mot Skansen.
Det var ju Nickelodeon dagen där, så Svampbob, Anna Bergendahl, Darin, Starpilots, Timotej, Amy Diamond, med flera var där och uppträdde. Dock fick vi världens regnskur över oss, så dyngsur var man.
Vi gick och kollade på djuren lite, men klockan drog iväg och det var inte kul o gå där i regnvädret. Så vi åkte hem till farmor i hökarängen där vi käkade middag. Sen hem till Kerstin, packa min väska för att gå ner till Jagneta där jag fick spendera natten. Pappa har sovit här sen i torsdags. Men det finns inte så mycket att göra hos farmor, så jag förstår att han sovit här.

Inatt somnade jag vid halv 4, hade svårt och somna plus att jag pratade med min kärlek som inte mådde så speciellt bra. Han har förlorat sin kompis :( må du vila i frid!
Vaknade vid 9 att jag var så kissnödig så jag kunde inte sova nå mera. HAHA bara att kliva upp.
Men farmor är på ingång och vi ska åka hem till Bosse i Trånkan. Ska fixa hans dator, sen ska jag visa hur youtube fungerar. Sedan bär det iväg till farfar, som förhoppningsvis mår bättre idag :)

Vad som händer efter det återstår att se, förhoppningsvis träffa Malin igen som kommer hem idag från Dalarna där hon varit på konsert med sina vänner. Salem Al Fakir spelade där.

På återseende
/madelene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0