DAG 2 I HUVUDSTADEN

Sitter just nu hemma hos min farbror Janne, vi har ätit lunch här.
Sedan ska vi iväg till älskade farfar, men när vet vi inte ännu.
Han ska till kirurgen dom ska kolla hans sår han har fått.

Hade lite svårt o somna inatt. tänkte så himla mycket på farfar.
Det är ofattbart, och jag är fortfarande chockad över att ha sett han så pass dålig. =(
Men jag lyckades somna iaf, sov bredvid farmor i hennes stora säng och hon lyfter nästan hus taken. :P
Så att ligga bredvid henne och förska somna medans hon redan sover var svårt. :P

Ikväll blir jag hos Jossan och Carina, jag hoppas att Malin kommer förbi en sväng.

Saknar min kärlek, otroligt mycket. puss på dig baby <3

Uppdaterar senare.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0