A MOMENT FOREVER

Hallå där kött och blåbär!

Som sagt, min blogg hamnar en massa åt sidan då jag spenderar all min tid med min kärlek. :')
Så mina uppdateringar kommer när dom kommer, ha tålamod ni få som läser den.

Tänker så himlans mycket på lilla Meya, jag önskar jag kunde göra något förutom att be. Till och med att byta plats med henne. =/ Så sjukt ofattbart att det har hänt just detta lilla charmtroll. Det kan ju hända vem som helst, men det ska inte behöva hända någon alls. Jag hoppas verkligen att hon blir återställd igen och att rehabiliteringen sätter fart så fort som möjligt. Meya kommer alltid vara älskad av allihopa. Vi är många som tänker på henne och hennes anhöriga. Endast Gud vet hur det kommer att gå. Och jag hoppas Gud gör Meya frisk igen!


Veckorna bara rusar förbi en tycker jag. Idag är det den 5 augusti! Snart kommer hösten, löven kommer trilla av träden, det kommer bli kallt och man måste ta på sig en massa varma kläder. Hösten är ganska mysig ändå :) Det är en mysig årstid, det blir mörkt på kvällarna och man kan mysa till det riktigt ordentligt..

Har idag pratat med Sabina, fan vad jag saknar henne, men hon kommer snart hit och hälsar på :D Ska bli underbart att få krama om henne igen!

Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, kanske ser på sex and the city 2 ^^

Puss på er och ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0