Theres's a monster under my bed.

Usch, gillar verkligen inte tidiga mornar.
Vaknade imorse med fetaste migränen. Inte kul alls för 5 öre.
Här sitter jag nu påklädd som en luffare ( mjukisbyxor och en tröja )
Orkar inte "fixa" mig idag direkt. Det är Onsdag, rått och kallt.

Igår efter kursen kom pappa och hämta mig, sen åkte vi och handlade. Hem till G-hood, käka lunch sen iväg till N-hood för att färga syrrans hår. När jag skulle åka hem bestämde jag mig för att träffa tjejerna en stund.

Stannade så pass länge att det vart 9 bussen hem.
Pratade i telefon med den underbaraste som finns :') Ganska länge med.
Klockan va runt 11 när vi  la på. Och jag raka vägen bums i säng.

Och att kliva upp 06.45 är dock ingen höjdare.
Ska göra ett försök med kursen idag trots min migrän. Annars äre ju bara att åka hem.

Aja, later suckers :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0