R.I.P Patrick Swayze <3

Nu har en av mina favorit skådespelare fått sina vingar och flygit upp till himlen där han lever sitt andra liv.
Det är så hemskt att hans liv togs med en sjukdom, nämligen cancer.

en av mina favorit filmer han gjort är självkart Dirty Dancing. Det är en film jag kan se hundra gånger om.
Den är så sjukt bra! Han har gjort många andra bra filmer med, men speciellt denna film ligger mig närmast i hjärtat.
Patrick blev endsat 57 år gammal. En ålder som fortfarande är ung för att dö i.
Men alla vi ska vandra den vägen han precis vandrat. Men det är otroligt sorgligt må jag säga.

Må du vila i frid Patrick, Skänker mina tankar till dina nära och kära.

1952-2009

Förövrigt idag gick kursen väldigt bra må jag säga :)
Vi har gjort en massa roligt. Egentligen ska vi vara 21 st,
Men endast 6 stycken har valt att gå kursen.
Så med min ångest så är det skönt med en liten grupp faktiskt :)

Sitter och käkar lunch nu, nudlar :) var ett tagsen jag åt det.
Sedan bär det av till Nacksta där jag ska gosa med gizmo samt bleka monicas hår och snacka skit.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0