Onsdag = Lill lördag

Onsdag är kommen, vilket är mitt i veckans dag.

Sitter här på Piloten, sista veckan nu.
Idag ska vi på studiebesök på Cyberia, Sen vet jag inte.

Igår var jag med Sabina, följde med henne till Komvux för att prata med studieväg ledarna där.
Efter års skiftet skall jag börja plugga igen. :) Ska på studiebesök den 19 oktober för att få en massa information o sånt. Sedan åkte vi ner på stan, jag hade fortafarande kurs fram till halv 4.
Fixade lite saker på stan, drog hem till Sabina och hade det trevligt. Tack för en trevlig dag, middag och allt :)

Känner mig inte kry direkt, ont i halsen och snorig. Men eftersom lillasyster är sjuk där hemma så har hon säkert smittat mig. ^^

Imorgon är vi lediga, så jag får sova ut lite :D MOHAHAH!
Vad som händer idag vette fan.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0