Making my head spin...

Sitter just nu på min säng. Glott på gamla avsnitt av andra avenyn.
Eftersom jag missade så mkt av den serien när den gick på tvn.
Har kollat på 35 avsnitt av 155 typ. Så jag har lite kvar att se på.

Kvällen har precis börjat tycker jag, men ska snart krypa ner i sängen se en film som heter Body of lies.
Den sa tydligen vara bra när jag läst resencionerna om den.

I mina hörlurar spelas just nu Dj Ironik - Stay with me. Längesedan jag hörde den.

Blir en tidig kväll för min del då jag skall kliva upp tidigt.
Ska börja en kurs imorron som heter Piloten, den pågår 3 veckor.

Nej usch, lite ångest får jag men jag ska fixa detta. jag ska klara av att gå kursen jag måste!
Fast jag helst skulle vilja slippa den. Men det går inte. Jag får helt enkelt stå ut.

Jag skulle vilja lämna Sundsvall förnågon vecka. Vill åka härifrån ett tag.
Men vart?

Näh, nu ska jag göra mig klar för att krypa ner i sängen och glo film och sen sova.
Vi hörs imorgon. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0