Latmask

Jag sov aldrig hos monica och tobbe igår, så jag åkte hem med 9 bussen.
Kände för att sova i min egna säng nämligen. :)
Deras soffa är inte så skön att spendera natten på :P

När jag åkte hem fick jag sms av monica där hon undrade om jag hade tagit med mig Gizmo hem för han fanns ingenstans i lägenhet. Dom hade vänt upp och ner på hela stället men hittade han inte.
Tack tyckte jag, såg honom innan jag åkte då stod han och åt.
När jag kom hem ringde jag till monica, jag sa åt henne o kolla i alla skåpen i köket.
Ni kan aldrig gissa vart dom hittade han. Jo, jag ska berätta för er.
Han hade hoppat in i städskåpet, lagt sig bakom dammsugaren o sovit.
Så fort Gizmo lägger sig ner somnar han. Spelar ingen roll vart det är heller.
Men han kom till rätta och det är huvudsaken.

Har precis varit ute en sväng med Ludde, grannens hund och Jasmine. :)
Måste egentligen städa, men jag orkar inte. vill ut och röra på dö fläsket men det orkar jag inte heller.

Vill ner på stan köpa mig ett par jeans leggings då min kropp inte passar i jeans längre! sjuka storlekar dom gör nu för tiden. aja. Får nog bli en tur imorgon efter kursen.

Resterande tid för denna dag vet jag inte vad jag ska göra förutom att äta lunch och blåsa såpbubblor med Jasmine. Have a great day!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0